Niezwykła reklama studentów AWF Wrocław na kolarskim Tour de France


Autor: Anna Kiczko | Opublikowano: 07.08.2015 | Kategoria: Informacje


Niezwykła reklama studentów AWF Wrocław na kolarskim Tour de France

Adam Pawlukiewicz, Kamil Michalik i Szymon Konieczny - studenci AWF we Wrocławiu pojechali jako kibice na kolarski Tour de France. Mieli polskie flagi oraz koszulki z nazwą swojej uczelni i miasta, ale furorę zrobiły trzymane przez nich wielkie tekturowe głowy z podobiznami czołowych polskich kolarzy – Rafała Mańki i Michała Kwiatkowskiego oraz popularnych komentatorów telewizyjnych – Tomasza Jarońskiego i Krzysztofa Wyrzykowskiego.

 

Pomysł zaczerpnęli z koszykarskiej ligi NBA, gdzie w czasie meczów kibice często trzymają tzw. BIG HEADY, czyli wielkie tekturowe głowy z podobiznami swoich sportowych ulubieńców.

Jak się okazuje, wcelowali w dziesiątkę, ponieważ ta forma kibicowania spodobała się mediom obsługującym jeden z największych wyścigów kolarskich i studenci naszej uczelni często byli pokazywani na wizji Eurosportu.

Paweł Sopel - specjalista ds. badań z Pentagon Research twierdzi, że studenci AWF we Wrocławiu osiągnęli bardzo duży sukces wizerunkowy. - Wszystkie antenowe ekspozycje wizualne i wzmianki komentatorów na temat Wrocławia i AWF-u podczas relacji z Tour de France zajęły łącznie ok. 4,5 minuty – twierdzi Paweł Sopel. - Za taką reklamę wrocławska AWF musiałaby zapłacić oficjalnie 31 tys. złotych!

 

Więcej (filmy, wywiady, fotki) na stronie Polskiego Radia Wrocław

http://www.prw.pl/articles/view/44403/Studenci-AWF-Wroclaw-zrobili-furore-na-kolarskim-Tour-de-France-FILMY-ZDJeCIA#prettyPhoto


Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2015 12:55:58