Adam Pawlukiewicz, Kamil Michalik i Szymon Konieczny – studenci AWF we Wrocławiu pojechali jako kibice na kolarski Tour de France. Mieli polskie flagi oraz koszulki z nazwą swojej uczelni i miasta, ale furorę zrobiły trzymane przez nich wielkie tekturowe głowy z podobiznami czołowych polskich kolarzy – Rafała Mańki i Michała Kwiatkowskiego oraz popularnych komentatorów telewizyjnych – Tomasza Jarońskiego i Krzysztofa Wyrzykowskiego.
Pomysł zaczerpnęli z koszykarskiej ligi NBA, gdzie w czasie meczów kibice często trzymają tzw. BIG HEADY, czyli wielkie tekturowe głowy z podobiznami swoich sportowych ulubieńców.
Jak się okazuje, wcelowali w dziesiątkę, ponieważ ta forma kibicowania spodobała się mediom obsługującym jeden z największych wyścigów kolarskich i studenci naszej uczelni często byli pokazywani na wizji Eurosportu.
Paweł Sopel – specjalista ds. badań z Pentagon Research twierdzi, że studenci AWF we Wrocławiu osiągnęli bardzo duży sukces wizerunkowy. – Wszystkie antenowe ekspozycje wizualne i wzmianki komentatorów na temat Wrocławia i AWF-u podczas relacji z Tour de France zajęły łącznie ok. 4,5 minuty – twierdzi Paweł Sopel. – Za taką reklamę wrocławska AWF musiałaby zapłacić oficjalnie 31 tys. złotych!
Więcej (filmy, wywiady, fotki) na stronie Polskiego Radia Wrocław